Wilkiway - Et univers fyldt af tanker, drømme, passion, bekymringer, glæde, sorg og Guds nåde...

Wednesday, July 20, 2005

Sange og feedback

Som du nok ved (eller ved nu) er lovsang en stor del af mit liv, og det mit hjerte brænder for.
Jeg er Gud så taknemlig for at han har startet det her i mig, og vil bruge det. Jeg er begyndt at skrive nogle lovsange, og det er virkelige noget af det fedeste når man pludselig fanger en sang kl. 01.00 om natten og sidder hele natten og skriver og synger i Guds nærvær...
Længere nede af siden står der 2 af dem, og her kommer ind ny på dansk.

Mit ønske er at du vil læse dem, evt. få sangen tilsendt af mig, og give mig noget feedback på tekst, melodi, sangtitel og hvad du ellers har på hjeret. Håber vi skrives...

________________________________________________

Du er alt jeg lever for (?)

E F#m A2
Du er mit alt, mit håb, min fred
H
Kun i dig, Gud, finder jeg lys
E F#m
Der leder mig, og frelser mig
A2 H
Din herlighed skinner så klart

C#m H A2
Når nattens mørke fylder min vej
C#m H A2
Vil jeg stadig holde fast i dit navn

E E/eb A2 H
Du er alt jeg lever for
E E/eb A2 H
Du er klippen jeg bygger mit liv på
E E/eb A2 H
Du er alt jeg ånder for
A2 H E E/eb A2 H E E/eb A2 H
Og jeg vil følge dig

E F#m
Du er min ven, der følger mig
A2 H
og bærer mig når jeg er for svag
E F#m A2
Kun i dig lever jeg
H
Det liv du skabte ???

A2 H E
Du er alt jeg lever for x4
________________________________________________________
© Christoffer Wilki Nielsen - Juli 05

4 Comments:

Blogger Ullie said...

send mig send mig ... !... ?

9:11 PM

 
Blogger Dan Nguyen said...

og mig...

1:10 AM

 
Blogger Christoffer Wilki said...

Tak for jeres svar :)
Men i må komme på msn for at jeg sende dem.... De er pæn store.....

9:30 PM

 
Blogger Ullie said...

den er god.. meget hængende..

1:30 PM

 

Post a Comment

<< Home