Wilkiway - Et univers fyldt af tanker, drømme, passion, bekymringer, glæde, sorg og Guds nåde...

Wednesday, July 20, 2005

Hjemme igen efter en uge fyldt med venner & Gud :)


Så er jeg hjemme igen, og klar til igen at dele mit liv med DIG! Efter en uges ophold i Mariager er jeg pænt smadret, men sidder tilbage med gode minder, nye venner og et fornyet forhold med Gud!

Mig og Mr.C (Andreas Christensen) tog med tog og bus i 6 timer torsdag d.7 for at nå at se Delirious? om aftenen og prøve at være pinsemænd :) Efter en lang, men sjov tur igennem det jyske land, kom vi endelig til stedet hvor løjerne forgik :) Og så var vi klar til "The D:experience". Koncerten var energifyldt og i Guds nærvær, og jeg nød den virkelig!
Dette var 3. gang :) jeg så dem, og jeg kunne godt mærke at de manglede den sidste gnist... Men det er helt forståeligt, eftersom de kom fra det frygtelige terrorangreb i London og Martin så en anelse syg ud...Men fedt og svedigt var det :)

Og så oprandt dagen endelig hvor Baptisternes stævne skulle begynde, yeah!
Jeg var leder på, det snart berømte :), R.O.C.K. (11-14 årige)´. Det var lidt nyt for mig, da jeg kun har været leder på 1 børnelejr før...Andre af lederne var jo erfarne teenageledere...
Men det viste sig at blive en super uge! Jeg stod for lovsangen, sammen med 4 andre super musikere! Jeg leder normalt lovsang for en ældre gruppe, men det var spændende og lærerigt at se hvordan de unge forholdte sig til lovsangen. Udover det var det bare helt kanon og kanon sjovt at være med... Bøvse tennis, vikingeløb, karaoke på plan B, natbadning i fjorden, aften-cafe på ROCK, vandkamp o.s.v... Og nå ja, jeg blev vist, uden at være selvgalad, rimelig eftertragtet af ROCK-pigerne :P Meget sjovt at prøve, og kom vist til at køre lidt på det fredag aften til Karaoke på Plan B. Men i var "Wonderful Tonight", piger ;)


Det største øjeblik var dog da Thomas Willer og en anden (hvis navn jeg ikke huske?) dedikerede "Vågner i Natten" til mig, mit hjerte var knust :D Og hvad kan jeg sige... "Krøller eller ej", Gud elsker stadig mig ;)

Men efter 1 ½ uge i et lille 2-mandstelt, var det meget hyggeligt at sove i sin egen seng :) Og efter at have spist friskfanget krebs far igår, vil jeg takke herfra og håbe at vi snart ses igen. Tak til Jer allesammen!!!


4 Comments:

Blogger Ullie said...

CHRISTOFFER WILKI NIELSEN!!!! hvad er det lige jeg har sagt med at vise billeder af mig!??! ^^

9:10 PM

 
Blogger Christoffer Wilki said...

Come on, det er da et godt billede!!!

Andre der synes det skulle blive? :P

Skal jeg fjerne det, Ruthe?

9:13 PM

 
Blogger oanh said...

erh...even though i don't understand i word i like the pic with my sis on it ;)

10:04 PM

 
Blogger Ullie said...

mja.. du har ret thomas. hmm nu bliver det lettere for os at hocke chris sammen med en eller anden.. jeg tror også det går meget godt for simon? vi må have flere karaoke aftner ^^ kan det ikk bliver obligatorisk et eller andet sted ? j/k =P

4:22 PM

 

Post a Comment

<< Home