Wilkiway - Et univers fyldt af tanker, drømme, passion, bekymringer, glæde, sorg og Guds nåde...

Thursday, November 17, 2005

Som tiden dog går...


Puha, så er det godt nok ved at være længe siden jeg har skrevet her... Tiden er bare fløjet afsted, og lige nu går al tiden med historieopgave. Bruger næsten hele mit liv foran computeren hvor jeg fordyber mig i Carlsbergs industrielle udvikling i perioden 1847-97. Jeg må ha' siddet her lidt for længe, for nu syntes jeg pludselig at det bliver spændende. Tænk at historieopgaven ku' vække min interrese :P Hva' bliver det næste? :D


Men ellers så slapper jeg bare af og nyder de smukke dage som Gud giver. Nogle dage er stresset, andre afslappet, men ligemeget hvad så ser jeg Guds lys vælde ned over det hele...

Havde dog en periode hvor jeg var lidt ude af mig selv. Havde brug bare for at stoppe op. Havde nogle symptomer på stress, f.eks. at jeg pludselig gik i stå og brød sammen når det blev for meget. Men godt at man har nogle forældre som man kan græde ud ved, og at de kan tale en til fornuft. Lære en at slappe af. Tag det roligt. Livet. var. ikke. beregnet. til. at gå. så. h-u-r-t-i-g-t...

Så det prøver jeg at lære nu, og det faktisk bedre...

Her får I lige et lille billede, og nej det er ikke for at score! :P
Har ikke travlt med at få en kæreste, men ved hun er derude. Så jeg venter bare spændt på at se hvad Gud har planlagt for mig :)
Pas på jer selv til vi snakkes igen ;)


Tjek lige www.waterwalk.dk den kører for fuld drøn lige nu :)

4 Comments:

Blogger Ullie said...

hmm hvem er det liiiiiiige du prøver at score med det billed der? =P

godt at høre lidt fra dig og hvad der sker i dit liv. Og jeg er glad for at det går op ad bakke for dig nu.

jeg savnede dig/jer på refill... men håber at får jer at se snart :)

2:39 PM

 
Blogger Frank Christiansen said...

Hey, din frækkert - hvor er det bare ærgeligt at jeg er en mand og allerede er gift... har du ikke en kæreste? Skal du have hjælp, eller hvad??? Jeg vil meget gerne nedsætte en arbejdsgruppe, hvis det er...

10:44 AM

 
Blogger Christoffer Wilki said...

Tak for alle de kommentarene, men nej jeg prøver ikke at score nogen for øjeblikket. Har det fint som single, og ved jeg nok skal finde hende. Så tak for tilbuddet Frank, ku være jeg bruger det en skønne dag :P

Og ja Lise det er så vigtig at lægge alt fra sig og bare finde ro hos Gud. Det skal jeg lære, og er igang med det....

Håber I havde en dejlig tur på Refill...

12:42 PM

 
Blogger Unknown said...

dejligt billede...

10:01 PM

 

Post a Comment

<< Home