Wilkiway - Et univers fyldt af tanker, drømme, passion, bekymringer, glæde, sorg og Guds nåde...

Friday, October 07, 2005

WaterWalk-Tour 05


"5 steder på 6 dage"... Hm, man må sige at det lyder som en rigtig travl, men utrolig indholdsrig lille tour. Med steder fra Slagelse, til Skovbo Efterskole, til Roskilde så er tempoet ligesom sat. Og når jeg sidder og kigger tilbage, så ser jeg bare Guds lys vælde ned over det hele! Lysglimt af Hans herlighed... Et hoppende publikum på Skovbo, fyldt med Guds glæde. Klassekammerayers fornyet syn af Gud; en nær Gud. Og avisartikel i Midtsjællands-Stiftidende. Man må sige at tingene sker... Nå, men lad mig give Jer et lille indblik i livet "On The Road" :)

Torsdag: Lige efter skole hen til Roskilde Baptistkirke. Mødes med drengene, og pigen ;), fra WaterWalk og øve til TeenEvent. Øvede i en 3 timer, og fik fyret den godt og grundigt af :D Og i øvrigt indspillede vi, eller prøvede, "Du er mit alt". Sjovt at høre sig selv, og noget som bandet selv har komponeret. Lød faktisk overraskende godt :P Hjemme kl. 22.00. Spiser kebab med Benjamin og Jakob (hvilket skulle vise sig at blive en vane)!

Fredag: Hentet efter skole af Mor :D Direkte hjem og pakke. Janus og resten af bandet (undtagen Dresser) kører fra Osted af, mod Slagelse. Ankommer til Slagelse og sætter op, øver lidt. Og så i byen, hvor der er SlagelseNat :) Endnu en kebab :D Tilbage og spille. Vi var sat på som caféband, og stod og spillede lidt lovsang som baggrundsmusik. Rigtig hyggeligt, folk kom og gik lidt og vi spillede i næsten 1 ½ time :P På tidspunkt kommer der en fotograf, og begynder at tage billeder. Næste dag er det i avisen :D Kun 3 billeder fra hele SlagelseNatten, og det fra kirken var et af dem... Verden søger efter noget anderledes! Ellers ud i byen bagefter, ned i FætterGuf (slikstedet) og spenderer en masse penge :D Tilbage til kirkens hus, og se Hillsong indtil kl.01.30 :)


Lørdag: Lørdag formiddag tilbage til Roskilde, og WaterWalk. Sætte op, øve en masse, og endnu en kebab :D En fantastisk aften, med 92 unge. Helt unikt at se hvordan Gud velsigner os, og arbejder i de unge! Havde nogle fede og gode samtaler med folk, som virkelig fik et nyt syn af Gud og Hans betydning i deres liv... 21 meldte sig til den socialeaften, hvor vi skal hygge/spise og skabe relationer :) Sover i kirken ved 00.00-tiden sammen med lillebror...

Søndag: Stå op ved 9-tide, og få gratis morgenmad ved kirkens pedel :) Spillede med til gudstjenesten, hvor vi havde besøg af Fangekoret fra Vridsløslille Statsfængsel og MC-kirken (kirke med motocyklister). Var så fedt at der var næsten 300 mennesker. Fedt at have en anderledes gudstjeneste, med en masse Harley'er :D Hjem ved 13-tiden, og lave skoleprojekt hele dagen :P

Mandag: Fri, eller mere tid til lektier :D

Tirsdag: Den store dag kommer... Lige siden jeg begyndte at spille guitar, har jeg altid drømt om at spille til TeenEvent! Og nu vågner jeg og drømmen ligger kun nogle få timer væk... Hvor er Du stor, Gud! Kører i skole, og tager Jeppe + alt udstyr med fra Roskilde efter skole... Nede på skovbo ved 15-tiden... Føles helt uvirkeligt, og så fedt! Begynder at sætte op, alt bliver micet op(mikrofoner på), og lydmanden begynder at indstille lyd... Efter lydprøven er vi klar, og går op og spiser... Tiden nærmer sig, folk kommer ind i hallen... En 300 mennesker ca... Programmet går igang, og ikke efter lang tid, er det vores tur... Vi bliver præsenteret, og pludselig står jeg og de andre dér! Vi begynder at spille, og jeg mærker bare hvordan Gud lægger sin hånd omkring mig, og giver mig frimodighed til at fyre den af som aldrig før for Ham... Aftenen bliver fyldt af hoppen, dansen, crowdsurfing og Guds nærvær... Pakker sammen, og tilbage til Roskilde med alt udstyr...

En tour er slut... Så filmen fra TeenEvent hertil aften... Gud, mine drømme har du givet mig, og dem opfylder du, hvis jeg bare tøre tage det ekstra skridt med Dig... Hjælp mig til at gå i tro...

Håber at I alle har det, lang tid siden, hva?...

4 Comments:

Blogger Ullie said...

arhh hvor lyder det bare fedt! Jeg er virkelig glad på dine vegne... og det glæder mig at høre at Gud virkelig bruger dig og resten af bandet til at nå ud til folk.

keep up the good job :)

5:35 PM

 
Blogger Unknown said...

Hey, som jeg også sagde til dig i tirsdags til TeenEvent, så er I for seje. Jeg glæder mig over de ting Gud gør i dig og de ting du står i.

12:10 AM

 
Blogger Christoffer Wilki said...

Tak, skal I ha :) Dejligt at vide at man har den opbakning og støtte! Drømmer virkelig om at røre mennesker igennem Guds musik...
Wow, det ku være vildt :P

God Bless...

6:14 PM

 
Blogger Dan Nguyen said...

Hva' - hvornår kommer den tour til Hjørring monstro? :D

5:13 PM

 

Post a Comment

<< Home